CULTURA & CONSUM. Sub-cuvintele

  • Recomandă articolul
La o editie de anul trecut a emisiunii Marca inregistrata, tema centrala era grupul Vacanta Mare. Discutia pleca de la reclamele pe care Mugur & Radu le facusera pina atunci si ajungea la generalitati cum ar fi inevitabila „ce parere aveti despre umorul de tip Vacanta Mare?“, intrebare pusa mai multor oameni din industria publicitatii. Si cum la capitolul asta raspunsurile erau unanim defavorabile, realizatorii l-au sunat si pe subsemnatul, fan declarat al duetului comic, ca sa echilibreze cit de cit balanta… Cind m-am intilnit cu Andi Moisescu si echipa lui, am incercat sa expun in fata camerei, mai mult decit o opinie de Cismigiu, o mica teorie privitoare la transformarile prin care a trecut un fost grup studentesc de satira, devenit apoi grup profesionist de umor, fasonat ulterior pe specificul show-urilor TV, reformulat dupa aceea dupa calapodul cinematografic (filmul Garcea si oltenii, ultima isprava a „vacantierilor“, era pe atunci subiectul zilei). Cum prin (aproape toate) aceste prefaceri trecusera si Divertis, si Voua, si grupurile de comici agregate de catre Florin Calinescu in ansamblul din jurul Chestiunii Zilei, ma straduiam sa gasesc o particularitate a Vacantei Mari… Am spus – ceea ce cred si in continuare – ca acest grup […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }