CULTURA LOCALELOR

  • Recomandă articolul
Primul tur al alegerilor locale s-a consumat duminica. Au fost alesi peste tot in tara consilierii locali si judeteni, si in multe locuri s-au ales si primarii. Intr-o serie de localitati, mai ales in orasele mari, in frunte cu Bucurestiul, va urma un al doilea tur intre primii doi aspiranti la functia de „gospodar-sef“. Si populatia, si mediul nostru politico-jurnalistic au urmarit cursa cu atentia focalizata – pe de o parte – asupra competitorilor propriu-zisi, deci asupra aspectului personalizat al localelor (cine, unde, cu ce scor), pe de alta – asupra competitiei politice, intre partide (cit au recoltat pe tara unii, cit altii, ce concluzii se pot trage in perspectiva generalelor din toamna). Exista – insa – si alte nivele de semnificatie ale scrutinului de duminica. Intreaga campanie a aratat altfel decit in 1992 si 1996, la precedentele alegeri locale: au lucrat staff-uri mai profesioniste, „agitatia vizuala“ a fost mai intensa si mai colorata, s-au angrenat in campanie mai multi oameni, s-au cheltuit mult mai multi bani. Si din toate acestea, din felul in care a aratat intregul proces, din comportamentul tuturor actorilor sai, de la cei mai cunoscuti candidati si pina la masa alegatorilor, se pot desprinde datele unor […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }