Cultura. Management, mediere, marketing de Milena Dragicevic-Sesic si Branimir Stojkovic

  • Recomandă articolul
Colectia „Cultura si management“ a Editurii Fundatia Interart „Triade“ din Timisoara a publicat relativ recent un volum despre „instumentarul“ tehnic al politicilor si institutiilor culturale: Cultura. Management, mediere, marketing de Milena Dragicevic-Sesic si Branimir Stojkovic. Este, de fapt, o introducere – cu ambitii de exhaustivitate – in problematica vasta a managementului si a „sistemului“ cultural contemporan. Traducerea in limba romana a fost realizata de Liubita Raikici si Lucian Alexiu, iar nota asupra editiei e semnata de Sorina Ianovici-Jecza. Autorii volumului propun descrieri si analize atente aplicate unor domenii precum managementul proiectelor, cooperarea culturala internationala, finantarea si cercetarea culturii, modelele politicilor culturale, managementul strategic, managementul institutiilor de cultura etc. Abordarea are loc pe „domenii“ si „discipline“ incluzind – practic – toate formele de arta (de la cea traditionala pina la artele contemporane) si de industrie culturala, privite atit la nivel local cit si la nivel international. Un „manual“ consistent pentru profesionistii institutiilor culturale si, totodata, un bun inceput in materie.
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }