Despre niste importanti pasi inainte in programarea jocurilor pe computer

Interviu cu Mike O’BriAn, programator

  • Recomandă articolul
Mike O’Brian, fost angajat al firmei Blizzard si guru pe Battle.net, si-a intemeiat impreuna cu Pat si Jeff, doi prieteni si colegi, propria companie producatoare de jocuri – Arena.net. Scopul pe care si-l propune noua firma este de a crea numai jocuri care sa fie jucate prin Internet sau pe servere proprii (ceva in genul Battle.net-ului). Ceea ce este nou in legatura cu Arena.net este ca jocurile produse de aceasta nu vor fi vindute in magazine ci vor putea fi download-uite din Internet contra cost, serverul fiind gratuit. Cumparatorul nu va avea un CD, asa ca va putea juca de acasa, de la birou sau de la un prieten fara sa fie nevoie sa isi aduca jocul cu el. Aceasta este intr-adevar o idee noua dar inca nu este totul. Mike O’Brian ne spune mai multe despre noua sa firma si despre viitorul jocurilor pe computer. Citeva provocari Inainte de a fi angajat de Blizzard in 1995 ai lucrat la o alta companie producatoare de jocuri sau a fost primul tau contact cu acest domeniu? Inainte sa lucrez pentru Blizzard scriam programe pentru controlul traficului feroviar. Era o slujba interesanta si acolo am invatat multe despre programare, lucruri pe care […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }