Dictatura personajului

  • Recomandă articolul
Elinor FUCHS The Death of Character. Perspectives on Theater after Modernism, Indiana University Press, Bloomington and Indianapolis, 1996 Elinor Fuchs e unul dintre acei critici „militanti“, ale caror nume se leaga de sustinerea constanta a unei estetici spectaculare – in acest caz, teatrul experimental impus pe scenele Statelor Unite de artisti precum Richard Foreman, Richard Wilson, Elizabeth LeCompte si The Wooster Group, Joanne Akalaitis sau Peter Sellars (si… Andrei Serban; citeva texte despre spectacole importante si disputate ale acestora sint reproduse in sectiunea finala a cartii). Cronicar new-yorkez, pentru The Village Voice, American Theatre, TDR, Modern Drama (publicatii periodice ale alternativei teatrale, delimitindu-se de establishment-ul sustinut, in general in sectiunile de arta ale marilor cotidiene, a caror influenta este, insa, mult mai mare in rindul publicului „neprofesionist“)… Fuchs preda de asemenea la Columbia University si Yale School of Drama, este editor (a ingrijit Plays of the Holocaust: An International Antology; impreuna cu dramaturgul Caridad Svich, a publicat antologia de studii Land/Scape Theatre) si autor de texte dramatice; in martie 2005, a publicat Making an Exit, relatare, intre memorii, documentar si fictiune, a ultimilor 10 ani din viata mamei sale, o femeie de cariera care si-a abandonat familia pentru profesie si […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }