DICTIONAR. Cristian Florin POPESCU, Dictionar explicativ de jurnalism, relatii publice si publicitate

  • Recomandă articolul
Cristian Florin POPESCU Dictionar explicativ de jurnalism, relatii publice si publicitate Editura Tritonic, Bucuresti, 2002, 532 p., f.p. In societatea contemporana se vorbeste despre presa ca despre a patra putere in stat. Viteza de desfasurare a evenimentelor face ca presa sa fie in mod constant in centrul atentiei marelui public. Mass-media se bucura de marele avantaj al simpatiei si sensibilizarii publicului. Acest avantaj se poate traduce si in termeni comerciali. Media reprezinta un factor-cheie in sectorul publicitar. In contextul in care economia mondiala se bazeaza pe o acerba competitie, implicarea mediei, care dispune de posibilitatea difuzarii rapide a informatiei, este un fapt real, firesc si necesar. Intre media si publicitate legaturile sint din ce in ce mai strinse. In societatea romaneasca, publicitatea a lipsit foarte mult timp, in conditiile pietei omogene din timpul vechiului regim. A inceput sa se impuna in realitatea noastra economica, deci si in media, dupa revolutie, cind piata a inceput sa se diversifice. Treptat a cucerit tot mai mult teren, devenind o activitate din ce in ce mai profitabila. Pentru ca aceasta dezvoltare sa fie posibila, este nevoie de educarea societatii, atit la nivelul celor care formuleaza mesajele, actuali si viitori profesionisti, cit si la nivelul […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }