Dictionar explicativ de Jurnalism, relatii publice si publicitate – Cristian Florin Popescu

  • Recomandă articolul
In Colectia „Media/comunicare“ a Editurii Tritonic a aparut recent un masiv Dictionar explicativ de Jurnalism, relatii publice si publicitate realizat de Cristian Florin Popescu. Dictionarul (cca 400 de pagini cuprinzind sute de „intrari“ cu explicatii minutioase) este urmat de o bogata anexa organizata pe trei sectiuni: Principii fondatoare, Coduri deontologice ale jurnalistilor romani si Legislatie romaneasca. Alaturi de documente internationale (incepind cu Declaratia engleza a Drepturilor Omului si Cetateanului din 1689 pina la actualele principii ale Curtii Europene a Drepturilor Omului referitoare la libertatea presei sint reproduse coduri deontologice ale ziaristilor de radio si presa scrisa precum si numeroase texte de lege din Romania (ex.: Legea Audiovizualului, Legea privind Publicitatea si cea privind Sponsorizarea, hotariri si decizii guvernamentale s.a.m.d.) privitoare la domeniile examinate. Un instrument de lucru deosebit de util tuturor celor interesati.
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }