Dramaturgia elvetiana, azi

  • Recomandă articolul
De ce ar mai fi necesar un supliment dedicat teatrului elvetian contemporan, de vreme ce, in anii din urma, au mai existat publicatii care au abordat acest subiect? Sa fie oare vorba de un fenomen atit de complex, incit sa fie necesare reveniri, abordari din alte perspective? Sa fie oare atit de rapide evolutiile in acest spatiu teatral? Sau e vorba de un simplu gest de reverenta fata de Programul Cultural Elvetian in Romania, atit de activ in ultimii ani? E adevarat, Elvetia joaca un rol esential in infiintarea unui nou teatru independent in Bucuresti. O face, in primul rind, prin piesa a carei montare urmeaza sa atraga resurse financiare pentru continuarea amenajarii salii si al carei autor este elvetian. Apoi, prin sustinerea materiala a productiei acestui spectacol de catre Programul Cultural Elvetian in Romania. In plus, cea de-a doua productie a Teatrului ARCA va avea ca obiect tot piesa unui autor elvetian… Iar productia Teatrului Inexistent cu acea piesa va fi finantata – ati ghicit! – tot de Pro Helvetia. Iata, asadar, suficiente motive pentru o noua incursiune in teatrul acestei tari. Si totusi, mai exista un motiv pentru care un astfel de supliment e mai mult decit necesar. […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }