European Journal of Arts Education

  • Recomandă articolul
Adresindu-se preponderent teoreticienilor, artistilor si celor care predau cursuri de arta internationala, European Journal of Arts Education inregistreaza ultimele noutati in cercetarea si educatia artistica. Editat de European League of Institutes of the Arts (ELIA), cel mai recent numar al publicatiei reia tema unui simpozion ELIA desfasurat in octombrie 1999 la Montpellier, si anume economia politica a artelor. Problematica discutata in cadrul simpozionului de la Montpellier a vizat o serie de aspecte noi ale fenomenului artistic contemporan, cum ar fi regenerarea urbana/sociala a artelor, implicarea artistului in viata sociala, noi practici artistice, precum si structura si programele in permanenta miscare ale educatiei artistice. In conditiile unei cresteri spectaculoase a productiei de bunuri simbolice, aparitia unor practici culturale si politico-economice noi constituie punctul de plecare al unor incitante studii consacrate artelor contemporane. Care este rolul artei si al artistului in mijlocul prefacerilor suferite de societatea in care traim? Mai poate fi considerata arta „gindire fondatoare“, cu formula lui Deleuze? Cum se raporteaza arta la sfera politica si la cea economica sau in ce relatie se afla arta si cultura cu ideologia? Ce relatii se stabilesc intre educatia artistica, interesul public si comunitate ca intreg? Care sint strategiile utilizate de artisti in […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }