FILM. Azucena, excretia artizanala si producatorii ei

  • Recomandă articolul
Se dedica acest text candorii ministrului Culturii, dl Adrian Iorgulescu Tinind seama cit de diferit prezinta Spielberg dinozaurii, unii inofensivi, fara a mai vorbi de figurinele pentru copii, imi trecuse prin minte sa scriu un text intitulat Doi dinozauri, intrebindu-ma doar daca sa afisez sau nu, dupa doua puncte: Mircea Muresan si Geo Saizescu. Fiindca se anuntasera in imediata succesiune postpascala premierele publice cu noile productii ale celor doi regizori: Azucena si, respectiv, Pacala se intoarce. Ambele finantate de CNC si asteptate de aproape trei ani. Mintea olteanului de pe urma sau/si cea a acolitilor din sistem au decis insa, in ultimul moment, ca doar primul film sa profite de toleranta crestina din Saptamina Luminata, al doilea, retras cu totul din primavara, urmind sa se prevaleze de euforia inceputului de Ciresar, cind atentia criticilor va fi acaparata de TIFF-ul de la Cluj etc. in luna mai, nu vom avea nici un nou lungmetraj romanesc pe ecrane, dupa ce mai mult de trei luni n-am avut nici o premiera autohtona la inceputul anului. Dar altele sint motivele pentru care am renuntat la pomenitul titlu, dupa ce-am vazut Azucena la Scala (fiindca presei i s-a refuzat traditionala avanpremiera). – Evolutia galopanta a […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }