FILM. Istoricul unui film care face istorie

Dialog cu Adrian SITARU

  • Recomandă articolul
Dragă Adrian Sitaru, să decodăm, pentru început, prima menţiune înscrisă pe genericul filmului Pescuit sportiv: Adrian Sitaru 4PROOF FILM. Este casa de producţie pe care am fost nevoit s-o înfiinţez pentru ca acest film, aflat anterior într-o variantă digitală aproximativă, să aibă un cadru legal ca să putem încheia contracte cu alţi coproducători, francezi în speţă. Am instituit casa împreună cu directorul de imagine Adi Silişteanu, fost coleg la Universitatea Media cu actorul Adrian Titieni şi cu Monica Gorgan Lăzurean, ea ocupîndu-se mult de partea de postproducţie, de distribuţie şi PR. Am uitat s-o invit pe scenă la premieră şi nu pot să-mi iert asta, Monica Lăzurean fiind un nume de care se va mai auzi, ca regizoare.   100% privat şi norocos… în străinătate   După înscrisul strict privat, frapează şi urmarea imediată a genericului. Urmează numele Marie-Pierre Macia şi Juliette Lepoûtre, de la MPM Film – a doua casă de producţie din Franţa, care a făcut posibilă apariţia filmului pe marile ecrane, aducînd după ea al treilea carton de pe generic, Arte France Cinéma, companie de la care a venit o mare parte din banii pentru postprocesarea filmului, prin Michel Rheillac.   Era în vara lui 2007 cînd […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12884 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }