Graffiti BBDO lanseaza concursul de creatie cu tema (re)desteptarea interesului pentru lectura

  • Recomandă articolul
Bucuresti, 11 iunie 2003. Tema concursului de creatie publicitara organizat de Graffiti BBDO in perioada 11 iunie-31 iulie 2003 este (re)desteptarea interesului pentru lectura in rindul tinerilor. Prezentarea temei a fost sustinuta de Lucian Georgescu, Director Executiv de Creatie la Graffiti BBDO, Sorin Psatta, Director de Strategie si Cercetare la Graffiti BBDO, si Doina Marian, Managing Director la Asociatia Editorilor din Romania. Invitatul special a fost Serban Huidu, ambasador al Festivalului Golden Drum in tara noastra. Cu aceasta ocazie, Lucian Georgescu a sustinut si un seminar cu tema: Creatia publicitara de la A la Z in doar 11 minute. Concurentii, studenti din orice facultate care nu sint angajati in agentii de publicitate, vor prezenta concepte de creatie (spot TV, print si radio) pentru aceasta campanie initiata de Graffiti BBDO si Asociatia Editorilor din Romania (AER). Juriul va nota propunerile dupa criteriile: originalitate a ideii creative, simplitate a acesteia, relevanta a mesajului pentru obiectivul de comunicare anuntat. Juriul va fi compus din: Lucian Georgescu – Director Executiv de Creatie, Graffiti BBDO; Sorin Psatta – Director Strategie si Cercetare, Graffiti BBDO; Doina Marian – Managing Director; Asociatia Editorilor din Romania; Serban Huidu si Mihai Gainusa – ambasadori ai Festivalului Golden Drum in […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }