Homo Ludens si „Selected Works“

  • Recomandă articolul
Luna aceasta, la Galeria Noua a fost luna lui Ola Pehrson. Facind parte din noul val al artei nordice, puternic promovata incepind cu anii ’90, Ola Pehrson se misca actualmente pe domeniul artei conceptuale (prin instalatiile din expozitie, dar si prin alte proiecte realizate sau in curs de realizare), operind cu diferite medii precum noile tehnologii si video, acestea revendicindu-si, pe linga rolul functional pe care il au, si unul simbolic. Asadar, cu tehnologie despre tehnologie, despre economie, despre digital si analog, despre sisteme, despre noile cutume ale civilizatiei umane, in care vizualul scrie si instaureaza legi. In cele trei instalatii de la Galeria Noua, trecind oarecum dincolo de conceptul pe care-l avanseaza, dar mentinindu-se in limitele impuse de acesta, Ola Pehrson se joaca. Ce-i drept, jocul e unul mai mult intelectual decit vizual (de asteptat, nu-i asa, in cazul artei conceptuale), desi acesta din urma nu este neglijat (si asta se vede imediat ce intri in sala de expozitii: prezentarea profesionista, de buna calitate), un joc aparent ermetic din care transpare, pina la urma, un singur lucru: arta conceptuala bine facuta, cu miez ideatic solid, concept aproape deloc flexibil, care in mod cert nu lasa spatiu interpretarilor lejere de […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }