Informatii; Stiri; La zi

  • Recomandă articolul
Noaptea Devoratorilor de Publicitate In noaptea de vineri spre simbata, bucurestenii au avu ocazia sa priveasca timp de opt ore publicitate non-stop, reunita sub binecunoscutul deja – din 1995 – generic Noaptea Devoratorilor de Publicitate. La originea organizarii acestei manifestari se afla impresionanta colectie de filmulete publicitare (actualmente 700.000 de piese, in care au fost incluse, din 1996, si productii romanesti) a francezului Jean Marie Boursicot, intrat in Cartea Recordurilor pentru meritul de a stringe cu admirabila consecventa, de la virsta de zece ani, spoturi publicitare. Boursicot a fost de altfel prezent in seara de 23 iunie la Bucuresti, unde a deschis Festivalul: „Va sugerez sa priviti proiectia din aceasta noapte ca un eveniment cinematografic, nu ca o derulare de clipuri publicitare. Manifestati-va cit mai liber! Acum sinteti spectatori pe un stadion al publicitatii“. Festivalul are anul acesta un traseu impresionant: Atena, Viena, Bruxelles, Salzburg, Lyon, Varsovia, Kiev, Hong Kong, Budapesta, Mexico si Sofia. In plus, mostrele din colectia recordman-ului francez se vor opri, in cadrul unor turnee nationale, in China, Rusia, Australia si Japonia. Inceputul festivalului este datat 1981, la Paris, intr-o noapte botezata initial Friandises. Erau atunci prezentate cinci montaje compuse din filme publicitare si benzi de anunturi […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }