INTERNET. Ce cauta televiziunile pe web? (I)

  • Recomandă articolul
Concurenta dintre posturile romanesti de televiziune este binecunoscuta. Putem citi in publicatii ca Tv Mania sondaje de audienta a unor emisiuni, aflam metodele prin care se incearca anihilarea concurentei (de obicei in detrimentul telespectatorului, prin plasarea in acelasi palier orar a unor emisiuni cu profil identic) etc. Din nefericire, nu poate fi vorba de o concurenta la fel de acerba pe web. In primul rind, site-urile televiziunilor sint prost sau deloc promovate. De obicei, adresa de net este indicata ca auxiliar al adresei „fizice“ (strada etc.) sau ca terminatie a celei de e-mail a unui departament. Mai este un drum destul de lung pina vom fi invitati sa vedem un supliment de stiri pe web, asa cum se intimpla, daca nu ma insel, la CNN. Cauzele sint multiple, desigur. Lumea abia incepe sa cunoasca Internet-ul (desi impresia mea este ca sintem mai avansati decit se crede; un sondaj de opinie n-ar strica pentru a se vedea impactul real pe care il are utilizarea web-ului, pentru ca numarul de abonati la Internet nu este foarte relevant – desi, iata, Xnet anunta cam un milion de abonati, ceea ce este excelent). Apoi, dupa cum poate nu se stie, televiziunile nu prea investesc […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }