Invatamintul universitar si sfidarile Internetului

  • Recomandă articolul
Datele problemei: cum sa faci ca un curs optional principial interactiv, cu peste 90 de studenti, sa nu devina un exercitiu de formalism si o pierdere de vreme? in fata acestei sfidari, m-am hotarit sa experimentez si am apelat la EL. Eric-Emmanuel Schmitt a publicat in 2005 un roman Ma vie avec Mozart. Eu as putea scrie despre viata mea cu Internetul. De cind a intrat in universul meu am capatat pentru EL un interes aparte, aproape de entomolog. imi place sa ii studiez performantele, modul de actiune, limitele si mai ales capacitatea de a transforma modul de comunicare. Desigur, Internetul este si o moda. Poate sa fie doar acel desire for new despre care vorbesc tot mai mult teoriile despre consumerism. Discutiile sint multe, pro, contra, retinute sau revolutionare. Dincolo de toate acestea, cert este faptul ca aceasta complexa forma de comunicare, informare, distractie – unii ar spune spalare de minti – incepe sa ocupe tot mai mult si spatiul educatiei. Folosit cu precadere pentru cursurile la distanta sau pentru asa-numitul e-learning, incet sau mai repejor, in functie de loc sau institutie, Internetul patrunde si in teritoriul invatamintului traditional: bibliografii prin curier electronic, grupuri ce comunica prin forme electronice, […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }