Kabaret şi Bal la Opera Naţională din Iaşi

  • Recomandă articolul
Un nou spectacol de teatru-dans se anunţa pe scena Operei Naţionale Române din Iaşi, Kabaret – Nostalgie în două părţi. Faptul că acesta readuce la viaţă cabaretul german al anilor ’20-’30 era suficient de atractiv, dar recunosc că prezenţa balerinei Beatrice Rancea în rolul principal, în acelaşi timp directoare a Operei ieşene, a fost cea care m-a atras în mod special.   Regizoarea şi coregrafa Yvette Bozsika, semnatara spectacolului Kabaret, a mai colaborat cu Opera ieşeană în realizarea spectacolului de teatru-dans Bal, prezentat şi el la mijlocul lunii mai, cu aceeaşi Beatrice Rancea (foto) în rolul titular. Este o excepţională creatoare de atmosferă, iar balerinii ieşeni au ştiut să inducă energie întregului parcurs al spectacolului. Spectacolul Kabaret a fost prezentat, de data aceasta, în Sala Mare a Operei, fiind refăcut şi adaptat noului spaţiu de joc, deşi fusese lansat la Cub, teatrul modern construit lîngă cel istoric, în centrul Iaşiului. Acum s-a jucat în sala istorică, dar publicul a fost pus pe gradene, pe scenă, practic spaţiul de joc fiind doar spatele scenei. Prin apropierea de public, erai inclus în atmosfera cabaretului german ‘20-’30, de aceea energia care lega publicul de artişti era mai intensă. O piesă atractivă, cu un subiect popular, ca […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.
object(WP_Term)#12886 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }