La zi
- 06-12-2013
- Nr. 702
-
Observator Cultural
- Informaţii
- 0 Comentarii
A FOST Premii pentru campania de promovare a Festivalului „George Enescu“. Campania de comunicare şi public affairs creată şi implementată de OMA Vision pentru Artexim, organizatorul Festivalului Internaţional „George Enescu“, a primit două distincţii, pe 21 noiembrie, la Gala celor mai importante premii din industria de PR: aur la categoria „Comunicare pentru domeniul public“ şi argint la categoria „Cultură, Artă, Fashion, Sport“. Pentru prima dată în istoria Festivalului Enescu, muzica a fost mai aproape de public prin intermediul tehnologiei, prin dezvoltarea aplicaţiei gratuite pentru Android şi Iphone şi relansarea site-ului festivalului, www.festivalenescu.ro, oferinduse livestreaming pentru toate concertele din festival. În premieră, o bună parte din concerte au fost transmise la cinema (Grand Cinema Digiplex). Cinemateca francofonă. Miercuri, 27 noiembrie, în Sala Aula Magna a Universităţii de Vest din Timişoara, a avut loc o nouă seară de cinematecă francofonă. Publicul a putut urmări proiecţia filmului Camera morţilor. Filmul, realizat după romanul lui Franck Thilliez şi regizat de Alfred Lot, a obţinut Premiul „Cel mai bun scenariu“, în 2008, la Festivalul „Luminile presei străine“. Concert Maxim Belciug la Roma. Cu ocazia Zilei Naţionale a României, Acca – demia di Romania din Roma şi Ambasada României la Roma au organizat concertul „IL CANTO […]