Lungul drum al jocului catre piata

  • Recomandă articolul
A incerca un joc inainte de data aparitiei sale oficiale este un privilegiu pe care nu il au decit cei mai norocosi gamer-i. Inainte vreme doar presa specializata avea acces la cópii ale unui produs inainte ca acesta sa poata fi gasit pe rafturile magazinelor. Astazi insa, marile companii producatoare de jocuri video au inteles importanta comunicarii cu publicul-tinta si propun adevaratilor jucatori sa amelioreze calitatea productiilor, operind direct asupra conceptiei acestora, gratie organizarii de beta-teste. Un beta-test corespunde unei etape in dezvoltarea unui joc. Este vorba de etapa care precede imediat lansarea oficiala a produsului. De fapt, versiunea beta a unui joc este o versiune cvasi-finala a acestuia, subzistind inca mici erori (bug-uri) pe care cei care participa la beta-test au misiunea sa le depisteze si sa le semnaleze. Prima versiune a unui joc, versiunea alfa, contine numai bucati din joc, fiind o schita pe care producatorii o folosesc pentru a depista eventuale greseli flagrante de conceptie. A doua versiune insa, cea beta, trebuie sa contina ansamblul componentelor prezente in joc (grafisme, nivele, efecte sonore, muzica, filme). In functie de circumstante pot aparea o serie intreaga de versiuni beta, numite, original, beta 1, beta 2 etc. Este curenta revelarea […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }