Manualele alternative pentru clasele I si a II-a

„Toate-s vechi si 9 toate…“

  • Recomandă articolul
„Viziunea fara actiune este un vis cu ochii deschisi. Actiunea fara viziune este un cosmar.“ Proverb chinez Strategia manualelor Incepind din 1990, sub imperiul transformarilor esentiale petrecute in societatea romaneasca, in cadrul sistemului de invatamint au avut loc mai multe valuri de schimbari pe mai multe planuri, care nu au fost intotdeauna pregatite corespunzator si nici nu au reusit o articulare inspirata si coerenta cu celelalte elemente din sistem, astfel incit aceasta sa functioneze cu adevarat eficient. Pentru o buna functionare, orice sistem are nevoie de un echilibru interior, care sa ii asigure stabilitatea si continuitatea, de o serie de principii relativ generale pe care sa se sprijine. In scoala romaneasca din ultimii ani, aflata intr-un labirint al reformei, singurul lucru permanent, sigur si stabil a fost schimbarea cu orice pret. Ultima modificare a curriculum-ului pentru clasele I si a II-a s-a facut in anul scolar 2003-2004. In acest an scolar, cadrele didactice care au preluat clasa I au fost nevoite sa foloseasca manualele vechi, care nu mai corespundeau cerintelor noi ale programelor. Desi se stia de necesitatea elaborarii noilor manuale, procesul a fost demarat tirziu, a fost derulat intr-un ritm lent, astfel incit noile manuale au ajuns tirziu in […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }