Marketing editorial si de librarie

  • Recomandă articolul
Centrul de Carte Germana, reprezentanta Tirgului de Carte de la Frankfurt in Romania, impreuna cu Asociatia Editorilor din Romania si Uniunea Librarilor din Romania, organizeaza un seminar practic in perioada 17-19 noiembrie 2003. Manifestarea se inscrie in deja traditionala intilnire anuala a specialistilor germani cu editorii si librarii romani si are ca tema Stabilirea obiectivelor si planificarea masurilor de marketing pe anul 2004. Pe parcursul celor trei zile de seminar, participantii vor concepe un plan de marketing pentru anul 2004, care va putea fi aplicat atit in cazul editurilor, cit si al librariilor din Romania. Referenti: Werner B. Thiele si Günter Strempel, specialisti in marketing editorial si de librarie. Moderatoare: Iris Klose, Tirgul de Carte de la Frankfurt. Locul de desfasurare a seminarului: Institutul Goethe Bucuresti Str. Henri Coanda Nr. 22, Sector 1, Bucuresti. Pentru informatii suplimentare: Tel./Fax: (021) 211.50.63, E-mail: [email protected] (persoane de contact: Ioana Gruenwald, Radu-Mihai Alexe).
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }