Media & Advertising 2000

  • Recomandă articolul
Media & Advertising 2000. Anuar de Publicitate si Media in Romania este un cuprinzator si foarte bine realizat catalog editat de SC Mediafax SA. Editori: Calin Nicolescu si Virginia Lupulescu. Cele peste 230 de pagini, realizate in excelente conditii grafice si bogat ilustrate cu reclame color, cuprind cinci sectiuni de profil: Advertising, Public relations, Outdoor (publicitate exterioara), Market research, Mass-media. Ele fac parte dintr-un proiect demarat in cursul anului 2000 si menit sa ofere un instrument util „consumatorilor“ de media/advertising, oferind o imagine obiectiva de ansamblu a pietei de profil. Asumindu-si lacunele inceputului, redactorii si reporterii M&A 2000 isi propun sa ofere o atentie sporita si pietei de profil din provincie. Sint prezentate pe larg principalele firme/companii de publicitate si advertising active in Romania (Saatchi & Saatchi, GMP Advertising, AdMaker, Walter & Smith, ADviser, Yama, Babel Communications, Zenithmedia, Art Music Studio etc.). Sint, de asemenea, expuse tendinte si particularitati ale consumatorului roman de publicitate, ingrediente ale unei reclame de succes, aspecte privind activitatea CNA in campaniile electorale din 2000, publicitatea in presa scrisa din acelasi an etc.
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }