Media & Advertising Club, Contrafort, Provincia, Euphorion, ART-hoc, Timpul, Plai cu boi

  • Recomandă articolul
profil Media & Advertising Club, publicatie de advertising si publicitate a agentiei de stiri Mediafax. Editor: Calin Nicolescu. Redactori: Vicki Georgescu, Cristina Vulpe, Petrisor Obae, Costin Andrei. Revista are doi ani de existenta, a ajuns la numarul 84 (48 pe anul in curs). Apare pe format mic si are 24 de pagini color. Este o publicatie profesionista, cu informatie prompta si diversa. Sumarul numarului 48 (4-10 decembrie 2000) contine, ca de obicei, un grupaj tematic (tema acestui numar: Uniuni in publicitate), eveniment, informatii in domeniul publicitatii dintre cele mai diverse (interne si externe), campanii de promovare a unor produse, advertising, legislativ, interviu, analiza s.a. Grupajul tematic cuprinde, intre altele, informatii despre activitatea Uniunii agentiilor de publicitate din Romania, despre programul International Advertising Association, Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice – ARP etc. Un loc special il detin materialele privind „tehnologia“ reclamei. Pagina de analiza se concentreaza asupra principalelor probleme cu care publicul roman s-a confruntat in campania electorala. Raspunsul: „Asupra problemelor zilnice“ a fost, din pacate, prea mult ignorat de majoritatea competitorilor politici, mult mai preocupati de „loviturile de imagine“. Aflam, de asemenea, ca (fireste!) in timpul campaniei electorale PRO TV a inregistrat cea mai mare audienta, ca cheltuielile […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }