Moda masculină fără inhibiţii

  • Recomandă articolul
A scrie sau a vorbi despre modă nu mai presupune, în prezent, orientarea către un singur public-ţintă, cel feminin. Interesul se deplasează şi înspre sfera masculină, astăzi a ajuns să se vorbească mult mai deschis şi mai lipsit de prejudecăţi despre importanţa aspectului exterior la bărbaţi. Deşi, în general, se păstrează încă o tendinţă clasicizantă, conservatoare de a vedea idealul modei masculine, stilul vestimentar masculin nu este străin de manifestări extravagante, care arată că au trecut vremurile în care vestimentaţia era sinonimă doar cu utilitatea.   Moda a ajuns o adevărată industrie, pe fundalul creşterii importanţei pe care imaginea o are în ceea ce priveşte raporturile sociale. Şi pentru că moda şi stilul merită mai mult decît prezentările şi abordările cu care ne-au obişnuit nenumăratele reviste dedicate acestui fenomen, Adina Nanu şi Ovidiu Buta oferă, în cartea lor recent publicată la Editura Polirom, Bărbatul şi moda, o perspectivă extrem de interesantă şi inedită, în care fenomenul modei este studiat în aspecte multiple. Cartea este născută din colaborarea a două nume de prestigiu în lumea modei româneşti: Adina Nanu este istoric de artă, autoarea singurului studiu despre costum publicat în România, Artă, stil, costum, profesor la Universitatea Naţionala de Artă Teatrală […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }