Opinii

  • Recomandă articolul
Elena Coban (Grupul Scolar Agricol „V. Harnaj“, Bucuresti): „In general, profesorii romani sint de un conservatorism exagerat, si atunci aleg acele manuale care se apropie mai mult de vechea modalitate de a concepe manualele si a prezenta autori si opere. In alte situatii se poarta chiar parti-pris-urile, in general se aleg manualele prietenilor, ale cunoscutilor, fara sa se mai recurga la nici un fel de alt criteriu.“ Carmen Cornelia Privantu (Liceul Teoretic „C.A. Rosetti“, Bucuresti): „Marturisesc ca numarul mare al manualelor alternative de literatura romana pentru clasa a X-a aparute in acest an imi provoaca aceeasi stare de inconfort ca si inflatia de partide politice – ca orice inflatie. Departe de mine a afirma ca trebuie sa ne intoarcem la un singur manual. Dar fara simtul masurii intram sigur in zona vanitatii.“ Laura-Raluca Bagherea (Liceul Teoretic „Nicolae Iorga“, Bucuresti): „Alegerea manualului ramine o optiune subiectiva, in ciuda criteriilor obiective pe care ar trebui sa le aiba la baza. Pe linga aprecierile competente, profesioniste ale profesorului, ar trebui sa se tina cont si de parerile elevilor, ei fiind cei mai indreptatiti in alegerea instrumentului de lucru pentru un an scolar. Reforma propusa de Ministerul Educatiei Nationale s-a reflectat diferit in conceperea […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }