OuiBaDa

despre dans, limba, tara

  • Recomandă articolul
Pe 13 si 14 septembrie au avut loc, la Teatrul de Comedie din Bucuresti, premierele celui dintii spectacol realizat de coregraful Gigi Caciuleanu in Romania cu o trupa de tineri constituita ad hoc, o piesa despre inefabilul „plai mioritic“. Cind am parasit Romania si am ajuns in Occident, am fost imediat angajat nu numai ca dansator, ci solicitat, cu toate ca foarte tinar, ca artist coregraf si profesor de dans contemporan, in calitate de Gastdozent atit la prestigiosul si avangardistul Folkwang Ballet al Pinei Bausch, cit si la „Tanzakademie“ din Köln, iar ca professeur invité la Centrul de dans „Rosella Hightower“ de la Cannes, fara a mai socoti nenumaratele stagii de tehnica de dans si coregrafie pe care le-am animat si le anim in lumea intreaga. Sint fericit ca, inca de la inceputul parcursului meu occidental, nu m-am aflat in situatia de a solicita de la altii, ci, dimpotriva, in pozitia de a da eu celorlalti. Aceasta insemnind ca personalitati de renume ale dansului din lumea intreaga au considerat ca, provenind din Europa de Est, am avut ceva de spus si de facut intr-un domeniu considerat ca fiind un apanaj exclusiv al traditiei occidentale si americane. intre timp doua tari, […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }