Pentru toti profesorii

  • Recomandă articolul
Un studiu lansat recent pentru dezbatere publica (dezbatere care n-a avut loc pentru ca invatamintul nu pare sa fie o prioritate nationala) arata ca majoritatea profesorilor si invatatorilor din invatamintul preuniversitar simt nevoia unor materiale auxiliare care sa expliciteze si sa faca mai usor lucrul cu noile programe scolare. Curriculumul national, la care s-a lucrat intens in ultimii ani, contine multe elemente de noutate si, ca in cazul oricaror schimbari majore, au existat si nemultumiti. Consiliul National pentru Curriculum (CNC), o institutie care s-a implicat activ in procesul de reforma, care a coordonat grupurile de lucru la noile programe scolare si a incercat pe cit posibil sa pastreze o permanenta legatura cu ce se intimpla in tara, a considerat oportuna initierea proiectului de concepere si editare a ghidurilor metodologice despre care va fi vorba in continuare. Ideea de baza a fost aceea ca opozitia la schimbare poate veni de multe ori dintr-o necunoastere adecvata a termenilor schimbarii, a felului in care trebuie lucrat cu toate aceste concepte cu aer de noutate, si mai putin dintr-un conservatorism de fond. De altfel, acelasi studiu de impact arata ca, statistic, aproximativ 70% dintre profesori sint in favoarea manualelor alternative, iar elevii, chiar daca […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }