„Poti atinge subiecte foarte serioase daca le imbraci intr-o haina comica“.

  • Recomandă articolul
Cunoscuta si ca poeta, Saviana Stanescu s-a facut cunoscuta deopotriva in dramaturgia autohtona – premiul UNITER pentru cea mai buna piesa a anului in 2000 pentru Apocalipsa gonflabila. Mai multe poeme in proza sau piese de teatru propriu-zise i-au fost montate pe scenele romanesti, mai ales in spatii neconventionale. Nonconformismul si sfidarea conventionalitatii sint cuvintele cheie care ar putea-o caracteriza atit ca artist, cit si ca persoana. In ultimii ani a fost invitata in cadrul unor spectacole-lectura pe textele sale in Austria, Anglia, Macedonia, Franta, dar si la New York, unde studiaza ca bursiera Fulbright in Performance Studies, la New York University, Tisch School of the Arts. A fost co-scenarista a spectacolului Yokastas, alaturi de regizorul Richard Schechner (Teatrul La MaMa). Luna trecuta a avut loc premiera spectacolului Final Countdown (a Balkan Blues) la Lark Theatre. Piesa a fost publicata la Paris, la Editura L’Espace d’un Instant, sub titlul Compte à Rebours, obtinind premiul Centrului Antoine Vitez. „Vocea personala a dramaturgului“ Pe 14 august a inceput seria reprezentatiilor cu spectacolul Final Countdown (a Balkan Blues) dupa un text care iti apartine. Care este povestea acestui proiect? Final Countdown (a Balkan Blues) are ca simbure o piesa scrisa acum citiva ani […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }