Presa romaneasca on-line

Trecut, prezent si viitor

  • Recomandă articolul
New media este domeniul cel mai dinamic al Internetului romanesc. Aici s-au petrecut cele mai multe schimbari in ultimul an, s-au lansat site-uri, s-au reconfigurat paginile de Internet, s-au investit o multime de bani atit pentru configurarea redactiilor site-urilor, cit si pentru dezvoltarea content-ului. De exemplu, dezvoltarea unei sectiuni de video-stiri presupune investitii destul de ridicate pentru cumpararea de servere si pentru configurarea unui program dedicat care sa converteasca fisierele. Alaturi de instruirea unor editori video, care sa faca activitatea de prelucrare a fisierelor. Daca ne uitam in clasamentul din Trafic.ro, categoria stiri/ mass-media, vom vedea un amalgam de site-uri, foarte diferite, si destul de greu de categorisit. Totusi, sa incercam o clasificare a acestora. Avem mai intii site-urile ziarelor romanesti, primele surse de content mass-media pe Internet. Ce-i drept, ne amintim ca, acum citiva ani, site-urile lor erau arhive pentru editia tiparita, iar paginile aratau dramatic in cele mai multe situatii. Apoi, o alta categorie inca de succes este cea a site-urilor agregatoare de presa – care preiau partial articole din editiile on-line ale publicatiilor romanesti. Exista un volum urias de site-uri agregatoare, insa steaua lor incepe sa apuna, iar cei care vor sa nu moara se reorienteaza spre […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }