Problema de marketing

  • Recomandă articolul
Romana mea vorbita necesita imbunatatiri. De urgenta. Mai am multe de invatat, dar cetatenii Bucurestiului incearca sa-mi dea o mina de ajutor. Vreau sa spun toata lumea: vinzatoarele, soferii de taxi, doctorii, dentistii, prietenii, prietenii prietenilor, cumnata mea si tipii care incearca sa ne jupoaie pretinzind ca sint de la Salubritate. Surprinzator de generos, mai ales ca toata lumea vorbeste ceva engleza si ar fi usor sa fiu trasa pe sfoara cu versuri culese din muzica pop americana care se revarsa de pe toate posturile de radio. Dar e mai mult decit atit. Oameni complet straini fac tot ce pot ca sa ma simt acasa. incearca sa ma cunoasca si, in acelasi timp, imi povestesc despre ei. Iata ce am auzit. „Romanii sint hoti.“ O doamna pe care de-abia o cunosc vrea sa deschida o cofetarie. Cu bani americani. Se presupune ca eu ar trebui sa-i scot din aer. Ca sa-mi cistige increderea sau ca sa se diferentieze de toti ceilalti, imi conferentiaza pe tema sociologiei romanesti – asasinarea caracterului la nivel national. „Asta ni se trage de la turci.“ Un roman american venit in vizita din State verifica felul in care eu si Liviu supravietuim mutarii. Ne intreaba: „V-ati […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }