PUBLICITATE. Avertisment la advertisement

  • Recomandă articolul
Se estimeaza ca publicul cumparator al revistei de fata detesta reclamele la detergenti si ca, dimpotriva, saliveaza reflex la difuzarea nastrusnicelor spoturi despre ciocolatica Smash. Se preconizeaza ca, foarte curind, subiectii in chestiune sa ajunga niste analisti pasionati ai secventelor in care se testeaza noi formule detergente, concepute pentru „petele cele mai persistente“ si „ciorapeii cei mai dificili
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }