PUBLICITATE. Viziuni citrice si suculete critice

  • Recomandă articolul
In anii ‘40, lui Leo Spitzer i se revela, in reclama la portocalele Sunkist, extrem de raspindita pe atunci in drugstore-uri, intreaga vigoare a culturii de masa americane, cea care, recuperind si refolosind un repertoriu stilistic clasic, ar fi fost in stare – potrivit eruditului teoretician al literaturii – sa redea o lume a aspiratiilor de confort si bunastare, tipica pentru “spiritul contemporan si geniul poporului nostru
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }