Publicul se obisnuieste tot mai mult sa caute stirile pe Internet. Dialog cu Mihai Musatoiu

  • Recomandă articolul
Care sint principalele diferente dintre o publicatie pe hirtie si una on-line in privinta manierei de redactare si alegere a subiectelor? Publicatiile on-line sint mai orientate catre stire si mai putin catre analiza/comentarii. Publicul se obisnuieste tot mai mult sa caute stirile pe Internet, mediu care permite jurnalistilor cea mai mare viteza de reactie (mai mare chiar decit a TV-ului sau radioului). Cum pot fi implicati cititorii in dezvoltarea site-ului si in alegerea subiectelor? Diverse instrumente software, implementate inteligent, pot facilita feed-back-ul rapid din partea cititorilor. Imaginati-va un interviu on-line in timp real, in care intrebarile sint puse de cititori sau un site in care ierarhizarea stirilor este facuta in functie de succesul lor (numarul de vizualizari). Este profitabila afacerea? Deschiderea unui business on-line aduce si profit sau publicitatea reuseste doar sa acopere costurile? Business-ul on-line nu este extraordinar de profitabil, cu rare exceptii, insa aceasta este o situatie de moment. in citiva ani piata va creste, odata cu piata de publicitate on-line care se dubleaza anual. Se spune ca blog-urile fac concurenta presei tiparite. Dar reprezinta ele un concurent si pentru publicatiile on-line generaliste? Blog-urile sint o alta voce, prin care se pot exprima atit jurnalisti cit si oricine […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }