Punga de citit, Timpul, Cuvintul, Micul Ftiriadi

  • Recomandă articolul
profil Aflata in al IX-lea an de existenta, Punga de citit, supliment al periodicului Extrapress, a ajuns la numarul 46. Editor: Tritonic Media in parteneriat cu Media & Marketing si Profile Publishing. O „publicatie“ intr-adevar originala, pe masura titlului: forma este – la propriu! – una de punga! Editorialul nesemnat de pe „Fata 1“ – De ce punga de citit? – ofera toate explicatiile necesare in acest sens: „Pentru ca o carte este un cadou si un cadou trebuie intotdeauna sa fie impachetat cu multa grija. Pentru ca o punga simpla nu ofera nici o informatie despre librarie sau editura. Pentru ca am vrut sa gasim un mod neconventional de promovare a cartilor noastre. Pentru ca dorim ca cel care a cumparat un volum Tritonic […] sa poata afla cit mai multe despre editura si noile sale aparitii“. Pe „coperti“ (citeste: ambalaj) pot fi citite informatii despre noile aparitii editoriale, topul vinzarilor, adrese s.a.m.d., alaturi de casete de prezentare a unor carti de la Tritonic. De… purtat! de ici, de colo Revenim mai pe larg – asa cum am promis saptamina trecuta – asupra numarului 4/2003 al revistei iesene de cultura Timpul, al carei sumar bogat contine destule puncte de […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }