Răzbunări, în viaţă şi în moarte

  • Recomandă articolul
Ajuns cu greu la a patra ediţie (19-28 iunie) – după cele din 2001, 2004 şi 2007 –, Fest’Asia rămîne, din nefericire, un eveniment cinematografic trecut cu vederea de mulţi potenţiali sponsori şi spectatori. Spun „din nefericire“, pentru că festivalul organizat de neobosita asociaţie ESTE’N’EST le propune bucureştenilor, la fiecare ediţie a sa, întîlnirea cu o cinematografie, o sensibilitate şi o viziune asupra lumii radical diferite de cele ale societăţii occidentale. De aceea, consider că acest eveniment necompetitiv, de tip showcase, care acoperă o nişă slab exploatată în peisajul festivalier autohton, ar trebui susţinut nu doar de reprezentanţii ţărilor asiatice la Bucureşti, ci şi de instituţiile româneşti, pentru a se putea desfăşura măcar din doi în doi ani. De data asta, Fest’Asia a fost găzduit de Cinema Scala şi a beneficiat de o originală campanie de promovare, concepută de Agenţia Ogilvy în jurul sloganului „A totally different experience for the eye“.   „Văd oameni morţi…“   În consonanţă cu acest slogan sugestiv, ediţia a patra s-a deschis şi s-a închis cu prima şi, respectiv, cu ultima parte din trilogia The Eye (2002-2005), semnată de fraţii Oxide şi Danny Pang (cineaşti născuţi şi crescuţi în Hong Kong, apoi stabiliţi în Bangkok, […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }