Regizorul si actorul: un cuplu intemeiat pe dragoste. Interviu cu Beatrice Bleont

  • Recomandă articolul
Actorul gindit nu numai ca recitator, ci ca individ care intra in comunicare cu textul: aceasta este conceptia de baza de la care porneste regizoarea Beatrice Bleont in crearea unui spectacol. A plecat la drum cu mari scriitori: Shakespeare si Ionescu. Se pare ca nu s-a inselat in alegerea facuta, daca montarea ei la Romeo si Julieta (care inca mai stirneste patimi!) se joaca inainte fara sa oboseasca, sase ani de la premiera. Un teatru in miscare, vazut de un regizor coregraf, un teatru al expresiei corporale pregnante. Despre miscarea scenica, Beatrice Bleont, autoarea a doua recente premiere, una la Teatrul National, alta la Odeon, afirma ca face parte, la fel ca si textul, din elementele indispensabile ale artei teatrale. Scena trebuie sa fie un spatiu al comunicarii totale dintre actor si text, zona de exprimare intermediata a intentiei si a conceptiei regizorului, care-si incredinteaza mesajul “reprezentantului
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }