Romantism si sms-uri
- 15-10-2002
- Nr. 138
-
Observator Cultural
- Informaţii
- 0 Comentarii
A aparut o revista neobisnuita, nastrusnica, originala: Arena Comunications, realizata de Cecilia Caragea. Cu un format apropiat de Sapte seri, design nonconformist, coperta color si aparitie (speram) lunara, ea se adreseaza „tinerilor de maximum 30 de ani, cu studii medii si superioare, din mediul urban“, propunindu-si ca prin apropierea de structura unei carti, sa poata fi pastrata in biblioteca mult mai mult decit alte periodice. Numarul 1 al micutei publicatii contine un simpatic text despre „romantismul generatiei SMS (Short Message Service)“ urmat de o colectie de SMS-uri de dragoste trimise de autoare iubitului ei si „care intr-un fel au luat locul vechilor cugetari si panseuri filozofice“. Garnisit cu reclame, fotografii ale unor personalitati (Luther, Einstein…), fotografii amuza(n)te – totul, in sepia – primul numar al Arenei incearca – si reuseste – sa demonstreze ca telefonia mobila nu „ucide“ romantismul, ci doar il obliga, uneori, sa fie mai concis si mai eficient: „…din ce in ce mai multi renunta la posta traditionala in favoarea acestui nou sistem. Singura problema o reprezinta faptul ca trebuie sa spui ceea ce ai de spus in maximum 100 de caractere, cite poate contine un SMS. […] Daca acum le putem trimite iubitilor nostri doar scurte […]