Scoala la rascruce
- 01-04-2003
- Nr. 162
-
Carmen MUŞAT
- ÎNVĂŢĂMÎNT
- 0 Comentarii
Lazar Vlasceanu (coordonator), Adrian Neculau, Adrian Miroiu, Ioan Marginean, Dan Potolea (grup de coordonare) Scoala la rascruce. Schimbare si continuitate in curriculumul inatamintului obligatoriu. Studiu de impact. Vol. 1 Editura Polirom, Iasi, 2002, 896 p., f.p. Lazar Vlasceanu (coordonator), Adrian Neculau, Adrian Miroiu, Ioan Marginean, Dan Potolea (grup de coordonare) Scoala la rascruce. Schimbare si continuitate in curriculumul inatamintului obligatoriu. Studiu de impact. Anexe. Vol. 2 Editura Polirom, Iasi, 2002, 502 p., f.p. Doua sint intrebarile de la care au pornit coordonatorii studiului de impact Scoala la rascruce, aparut la sfirsitul anului trecut la Editura Polirom: „Care este starea invatamintului nostru obligatoriu dupa aplicarea unei reforme a curriculumului (adica a modului de organizare a cunoasterii transmise scolar si a experientelor de predare si invatare)?“ si „In ce directii ar trebui sa se actioneze pentru a creste calitatea invatamintului obligatoriu si impactul sau asupra dezvoltarii sociale?“. Initiat de Ministerul Educatiei si Cercetarii si Consiliul National pentru Curriculum in cadrul Proiectului de Reforma a invatamintului preuniversitar, studiul de fata a fost manageriat de Centrul Educatia 2000+, membru al Soros Open Network, si Consiliul National pentru Curriculum. Cele doua volume insumeaza aproximativ 1300 de pagini de informatii si analize detaliate ale unor stari […]