Scurta istorie evenimentiala

  • Recomandă articolul
Primul joc first-person a fost celebrul Wolfenstein. Aici, jucatorul trebuia sa se confrunte cu armata germana care nu tolera nici unui intrus vizitarea HQ-ului. Placerea uciderii adversarilor era o senzatie care facea ca jucatorul sa-si petreaca ore intregi in fata calculatorului. Felul pozitiv in care a fost receptionat acest joc a facut ca multi producatori sa-si directioneze resursele spre dezvoltarea acestui gen. Astfel a urmat la scurt timp seria Doom care a avut un succes enorm datorita, in principal, jucabilitatii si al feeling-ului oferit, dar si a posibilitatii de a lupta impotriva unor adversari umani. Atit diversificarea armelor cit si complexitatea decorurilor au atras din ce in ce mai multi fani. Dupa aceste doua jocuri a urmat hit-ul anului in vremea aceea, scos de catre id Software – Quake I, care valorifica foarte mult jocul multiplayer, facind ca fanii genului sa nu se mai dezlipeasca de calculator. 3D action-ul ajunsese deja un gen foarte important in comunitatea gamerilor. Conceptia de multiplayer a luat o amploare aproape de neimaginat cu cel de-al doilea joc al seriei Quake II, care la ora aceea era cel mai bun joc al anului, pozitie pe care si-a pastrat-o mult timp. De aici incolo foarte multi […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }