Strada la teatru: Sado-Maso Blues Bar

  • Recomandă articolul
Un dialog cu Magdalena BOIANGIU, Cristina MODREANU, Iulia POPOVICI si Eugenia Anca ROTESCU Un spectacol surprinzator prin noutatea si nota de originalitate stilistica, Sado-Maso Blues Bar a fost dezvoltat in urma parteneriatului dintre dramAcum si Teatrul Foarte Mic, care s-a angajat sa produca unul dintre textele cistigatoare la dramAcum3. Textul ii apartine Mariei Manolescu, regia, Gianinei Carbunariu, scenografia e semnata de Andu Dumitrescu, iar coregrafia, de Carmen Cotofana. Din distributie fac parte Rolando Matsangos, Virgil Aioanei si Adrian Anghel, cu Paula Gherghe si Maria Obretin in aparitii episodice. Iulia POPOVICI: N-am mai avut de mult ocazia sa vorbim despre un spectacol atit de experimental si de complex din punctul de vedere al constructiei ca Sado-Maso Blues Bar. Eugenia Anca ROTESCU: Asa cum l-am vazut eu, intr-o seara fara critici si aproape fara invitati, el era un spectacol pentru toata lumea, de toate virstele (dar mai ales tineri), un public care reactiona foarte bine la provocarile spectacolului. Poate mai mult decit la cele ale piesei, care mie nu mi se pare chiar cea mai implinita mostra de dramaturgie noua pe care am intilnit-o pe scena. Cristina MODREANU: Unul dintre meritele spectacolului (are mai multe) e tocmai faptul ca poate sa impace […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }