Studiu asupra consumului de teatru si a perceptiei teatrului de catre bucuresteni

(cu particularizare pentru Teatrul Odeon)

  • Recomandă articolul
Interesul constant al Teatrului Odeon de a realiza sondaje legate de structura si caracteristicile publicului se inscrie intr-o traditie de analiza si prospectie complexa. In stagiunea 2000-2001, echipa Secretariatului literar a folosit un chestionar pentru a sonda interesul spectatorilor privind repertoriul si programele teatrului din perioada respectiva. Apoi, in stagiunea 2001-2002, o echipa de sociologi din cadrul Universitatii Bucuresti, condusa de profesorul Ioan Dragan, in cadrul Masterului de Comunicare si Opinie Publica, a organizat o cercetare asupra publicului Teatrului Odeon. Sondajul s-a desfasurat atunci numai pe durata a doua seri de spectacol, cuprinzind un numar de 305 subiecti. El s-a axat pe cunoasterea caracteristicilor socio-demografice ale publicului, a motivatiilor de participare ale acestuia la spectacolele teatrului si a analizat fidelitatea spectatorilor si preferintele acestora. Sintem acum in masura sa supunem atentiei dvs. rezultatele unei noi consultari a publicului, realizate sub forma sondajului de opinie de catre un colectiv mixt ANSIT-Secretariatul literar al Teatrului Odeon. Obiective principale Cercetarea asupra publicului Teatrului Odeon a urmarit sa furnizeze conducerii teatrului informatii si recomandari care sa conduca la o mai mare afluenta de public si la imbunatatirea calitatii serilor petrecute la teatru. Am presupus existenta urmatoarelor patru categorii de public: a) publicul „fidel“ – […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }