Studiu asupra consumului de teatru si a perceptiei teatrului de catre bucuresteni
(cu particularizare pentru Teatrul Odeon)
- 30-11-2004
- Nr. 249
-
Observator Cultural
- Actualitate
- 0 Comentarii
Interesul constant al Teatrului Odeon de a realiza sondaje legate de structura si caracteristicile publicului se inscrie intr-o traditie de analiza si prospectie complexa. In stagiunea 2000-2001, echipa Secretariatului literar a folosit un chestionar pentru a sonda interesul spectatorilor privind repertoriul si programele teatrului din perioada respectiva. Apoi, in stagiunea 2001-2002, o echipa de sociologi din cadrul Universitatii Bucuresti, condusa de profesorul Ioan Dragan, in cadrul Masterului de Comunicare si Opinie Publica, a organizat o cercetare asupra publicului Teatrului Odeon. Sondajul s-a desfasurat atunci numai pe durata a doua seri de spectacol, cuprinzind un numar de 305 subiecti. El s-a axat pe cunoasterea caracteristicilor socio-demografice ale publicului, a motivatiilor de participare ale acestuia la spectacolele teatrului si a analizat fidelitatea spectatorilor si preferintele acestora. Sintem acum in masura sa supunem atentiei dvs. rezultatele unei noi consultari a publicului, realizate sub forma sondajului de opinie de catre un colectiv mixt ANSIT-Secretariatul literar al Teatrului Odeon. Obiective principale Cercetarea asupra publicului Teatrului Odeon a urmarit sa furnizeze conducerii teatrului informatii si recomandari care sa conduca la o mai mare afluenta de public si la imbunatatirea calitatii serilor petrecute la teatru. Am presupus existenta urmatoarelor patru categorii de public: a) publicul „fidel“ – […]