TEATRU. „Imi venea usor sa scriu teatru“ (II). Interviu cu Alina NELEGA-CADARIU

  • Recomandă articolul
Spuneai, la un moment dat, ca Dramafest-ul, a carui initiatoare ai fost, s-a dovedit un esec. De ce astfel de manifestari sfirsesc la noi fie in anonimat, fie intr-un experimentalism extrem? Asa ziceam? Hm. Am mintit. Pai, cred ca ma refeream la Festivalul Dramafest, fiindca fundatia – si, implicit, programul – exista si nu e deloc un esec. Programul underground este, asa cum aminteam mai sus, rezultatul unei colaborari dintre Teatrul Ariel si Dramafest, cu sprijinul Fundatiei pentru Dezvoltarea Societatii Civile. In underground s-au produs texte noi de Saviana Stanescu, Zanina Mircevska, Eve Ensler si chiar textul meu a fost produs tot in acest fel, sprijinit financiar de Pro Helvetia si Sindan. Acum Dramafest deruleaza programe de teatru educational, sprijinite de Fundatia Concept si de Fundatia Culturala Europeana. Dramafest pregateste lansarea unui Centru regional de resurse pe teatrul educational. Producem, cu sprijinul Goethe Institut Inter Nationes, un spectacol international, finantat din fondurile Pactului de Stabilitate in Balcani. In ce priveste Festivalul si „sprijinul“ de care s-a bucurat el din partea institutiei publice a Teatrului National din Tirgu-Mures, imi pare rau ca trebuie sa fiu atit de drastica, dar, prin persoana fostului director general si a clicii lui, a distrus cu […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }