TEATRU. La capătul liniei, toţi călătorii coboară

  • Recomandă articolul
La Turda, Festivalul „Teatru pe drumul sării“ (16-18 octombrie) a propus, la ediţia a II-a, numeroase evenimente cu invitaţi din ţară. Trei zile cu ateliere de teatru-dans (Soundbody) pentru actori, susţinute de coregraful Florin Fieroiu şi compozitorul Vlaicu Golcea, două spectacole bucureştene invitate (Măscăriciul de la Bulandra şi Revizorul de la Teatrul de Comedie, ambele în regia lui Horaţiu Mălăele), întîlniri cu Ion Caramitru şi George Mihăiţă şi o premieră absolută produsă de teatrul turdean susţin efortul directoarei Narcisa Pintea de a readuce instituţia pe orbita teatrală naţională. Dacă invitaţii bucureşteni au adus publicul local în număr mare la teatru, premiera absolută şi-a asumat prospectarea dramaturgiei contemporane, cu prima traducere în limba română şi montarea în premieră a piesei lui Jon Fosse, Omul cu chitara, de către regizorul invitat Mihai Măniuţiu.   Un artist ratat, un chitarist fără operă, eşuat la capătul liniei de metrou, într-un subsol insalubru dintr-un oraş străin; aici îşi cîștigă Omul cu chitara cei cîţiva bănuţi ai traiului zilnic.Personajul ne spune povestea naufragiului său, în monodrama omonimă a dramaturgului norvegian Jon Fosse, spectacol montat în premieră absolută în România la Teatrul Municipal Turda de regizorul Mihai Măniuţiu, cu actorul Marius Bodochi în rolul principal. Propoziţii scurte, […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.
object(WP_Term)#12886 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }