TEATRU. Odessa-Mangalia, numai dus

Iulia POPOVICI şi Gina ŞERBĂNESCU în dialog

  • Recomandă articolul
Acelaşi proiect, două spaţii de desfăşurare, două oraşe, două ţări: în perioada mai-iunie, anul acesta, Intercult a organizat, la Odessa (Ucraina) şi la Mangalia (România) două dintre etapele proiectului de artă în spaţiul public SEAS Black/ North Sea, finanţat de Programul Cultura 2007-2013 al Uniunii Europene, o platformă de încurajare a schimburilor culturale şi a producţiilor artistice în oraşele-porturi ale Europei. Întîmplarea a făcut ca una dintre participantele la dialogul de acum să urmărească proiectul în Ucraina, iar cealaltă, în România. Mai puţin în cazul instalaţiilor din cadrul SEAS, cele două producţii de dans şi teatru – Monday in the Sun, creat într-unul dintre cele mai importante centre europene, garajistanbul din Turcia (o coregrafie de dans fizic, care chestionează relaţiile între bărbaţi prin imagini ale prieteniei conotate istoric şi cultural), şi un pseudo-stand-up comedy, Beer Tourist (Wun-derbaum, Danemarca) – prezentate şi la Odessa, şi la Mangalia s-au dovedit excelente soluţii de turnesol pentru felul în care se structurează spaţiul public pe coaste diferite ale Mării Negre.   Gina ŞERBĂNESCU: Tema noastră este „Arta şi spaţiul public“… Iulia POPOVICI: …în condiţiile în care avem două tipuri de spaţii publice, şi anume Mangalia, un oraş mic pe malul Mării Negre, în general […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }