TEATRU. Oscarurile teatrului românesc – cu dus-întors

Liviu ORNEA și Iulia POPOVICI în dialog

  • Recomandă articolul
Au fost făcute publice nominalizările pentru Premiile Uniter, Gala urmînd să aibă loc pe 18 aprilie. Aceste nominalizări sînt pretextul unei discuții în care miza a fost nu o listă alternativă de posibili premianți, ci rolul și modul de funcționare a singurelor premii teatrale din țara noastră.   Liviu Ornea: Să începem așa: nedumerirea mea este de ce a fost nominalizat Horațiu Mălăele. Iulia Popovici: N-aș ști să-ți răspund, fiindcă, după cum știi, laDineu cu proști nu m-am dus. L.O.: Eu l-am văzut, am și scris despre el, iar Mălăele face acolo, foarte bine, același lucru pe care-l face, foarte bine, în toate spectacolele lui. Nu înțeleg însă de ce trebuia nominalizat. I.P.: Să zicem că experiența mea de jurizat poate furniza un potențial răspuns. Există ipoteza ca juriul să fi avut probleme în a desemna al treilea nominalizat la categoria Cel mai bun actor în rol principal. L.O.: Nu-i așa, pentru că exact ceea ce face Horațiu Mălăele în Dineu cu proști fac cei trei actori din Artă de la Bulandra. Este exact același gen de text și spectacol, ba chiar Artă e/se vrea mai profund. Nu văd diferența, recitalurile actorilor de acolo s-ar putea să fie mai mult […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12884 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }