TEATRU. Un altfel de electorat

  • Recomandă articolul
An de criză economică, lună electorală şi sfîrşit de toamnă: teoretic, cel mai nefavorabil context pentru ale culturii, şi aşa ultima în seria interesului politic şi bugetar. Din fericire, rîul, ramul – altfel spus, meteorologia sfîrşitului de toamnă sub Tîmpa şi Postăvaru – au ţinut, mai degrabă, de primăvara timpurie decît de probabil îngheţatele „nas şi picioare“, iar la Braşov, de cei care vo-tează scena de teatru mai înainte de orice. Dovadă şi reuşita celei de-a XXI-a ediţii a Festivalului de Dramaturgie Contemporană organizat de Teatrul „Sică Alexandrescu“, adică a celor nouă zile de spectacole, lansări de car-te ale Fundaţiei „Camil Petrescu“ şi de o impresionantă participare a publicului, care a făcut neîncăpătoare o sală, în definitiv, excesiv de vastă. Este motivul pentru care merită din plin o reverenţă atît publicul braşovean, cît şi echipa teatrului-gazdă, al cărei staff îl notez aşa cum apare în caietul-program: Claudiu Goga (directorul instituţiei), Mariana Hudişteanu, Oana Borş şi Angelica Moldovan.   Zece teatre, douăsprezece spectacole (unul dintre ele, lectură) şi trei săli (două ale teatrului şi una a Centrului Cultural „Reduta“) au fost subiectul – respectiv, contextul spaţial – al Festivalului. Fără a fi constant egale valoric, propunerile scenice au oferit, în schimb, […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12884 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }