„Tehnica rafinata a gasirii nodului in papura“

  • Recomandă articolul
Organizarea festivalului a generat destule obiectii. Trec insa peste „tehnica rafinata a gasirii nodului in papura“ – ca sa il citez din memorie pe Dan Dediu –, nu inainte de a ridica problema locatiilor de desfasurare a concertelor. Sala Palatului, singura suficient de mare pentru astfel de spectacole, nu a fost construita in acest scop si prin urmare dispune de o acustica defectuoasa (chiar si dupa imbunatatirile aduse, imperceptibile pentru mine). Sper – probabil in zadar –, impreuna cu organizatorii festivalului, la rezolvarea situatiei de fata prin construirea unei sali incapatoare, cu o acustica naturala buna. – Recitaluri camerale Singura locatie care poseda acustica ideala pentru orice artist este Sala Mare a Ateneului Roman. Aici au loc, pe parcursul festivalului, atit recitalurile formatiilor cu un numar mic de protagonisti (maximum patru), cit si cameralele de la miezul noptii. Despre ultimele va vorbeste, in numarul de fata, Anca Florea, in timp ce eu am participat la concertele de la ora 17.00. Fara indoiala, publicul prezent la spectacolele de dupa-amiaza are o anumita predispozitie pentru genul cameral, pentru finetea sonoritatilor mici ce se armonizeaza atit de bine cu atmosfera intima a Ateneului. Cvartetul american Emerson (marti 6 septembrie) a speculat cu maiestrie […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }