The Body in the Mirror/ Corpul in oglinda (II)

  • Recomandă articolul
A fost vara si artele, cu creatorii si spectatorii lor, au intrat fie intr-o binemeritata vacanta, fie in repetitii pentru premierele din toamna. Unele dintre primele evenimente coregrafice ale urmatoarelor luni vor fi descinderea la Bucuresti a celei mai recente piese co-semnate de Manuel Pelmus si „recolta“ celor dintii spectacole produse cu bani de la Centrul National al Dansului (care-a trecut deja prin doua sesiuni de proiecte). Pelmus vorbeste in acest al doilea numar al suplimentelor Corpul in oglinda despre Still Lives, iar debutantul Paul Dunca, despre viitoarea sa piesa, Protect, cistigatoare a unei finantari CNDB. Pentru ca Dunca e si dramaturg, iar noi vrem sa aflam totul despre coregrafii nostri, publicam acum si Cele mai bune sfaturi, textul sau de debut, dezvoltat si montat in cadrul Tanga Project. Pentru ca ne intereseaza ce inseamna a scrie despre dans si de ce avem nevoie de cronicari, Observator cultural continua si in aceasta editie seria articolelor despre etica si estetica criticii de dans (in Europa, daca nu in Romania) – si, la fel, fiindca sintem curiosi ce se petrece in lumea de linga noi, incepem sa prezentam cite ceva despre starea performance-ului in Europa Centrala si de Est (astazi, artistul croat […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }