UN PROIECT EDITORIAL: „VOTEAZA LITERATURA TINARA!“

  • Recomandă articolul
Despre proiectul Voteaza literatura tinara! pe care Editura Polirom l-a propus la sfirsitul lunii mai, la editia 2004 a Tirgului international de carte Bookarest, s-a scris mult, si in Observatorul cultural, si in restul presei. A fost un eveniment de promovare fara precedent pe piata romaneasca de carte: ideea (aceea de sustinere a prozei tinere autohtone) si grupul de autori alesi pentru a o sustine (sapte la numar) au beneficiat de o veritabila campanie publicitara, care a inclus solidarizarea a circa treizeci de publicatii, posturi de radio si de televiziune, reclame mari in presa culturala, inaintea Bookarest-ului, precum si elegante „materiale promotionale“ distribuite in tirg (un fel de caiet-program al proiectului, un afis, pliante, semne de carte – toate color, permutind inteligent si atragator din punct de vedere grafic logo-ul colectiei, copertile cartilor lansate si fotografiile autorilor; le reproducem – din pacate, n-o putem face in culori – in aceste pagini). Odata consumata campania promotionala, a venit timpul lecturii. Prin contrast cu ecourile gazetaresti ale lansarii, s-a scris destul de putin despre cele sapte carti in cauza din perspectiva analizei critice. Proiectul editorial a fost un succes, insa cum se prezinta ele, cartile, in sine? Sint bune, foarte bune sau… […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12882 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }