„Ziua fara televizor“ si „Antibecalizarea“, doua campanii necesare. Interviu cu Horia Mihai BADAU

  • Recomandă articolul
Horia Mihai Badau este presedintele Asociatiei Consumatorilor de Media. Asociatia a lansat doua campanii: „Ziua fara televizor“ si „Antibecalizarea“. In fiecare vineri, de la ora 17.00, in Club A, toti cei care sint nemultumiti de programele televiziunilor pot participa la „Ziua fara televizor“. Cum programele televiziunilor s-au degradat simtitor in ultima vreme, fiecare protest civic care incearca sa imbunatateasca programele televiziunilor ar trebui sa fie luat in seama. Ce este „Ziua fara televizor“, propusa de Asociatia Consumatorilor de Media? E o forma de protest fata de violenta si senzationalismul ieftin din jurnalele de stiri, fata de programele de proasta calitate. Noi am propus ca in fiecare vineri, la ora 17.00, sa inchidem televizoarele, exact cind incep jurnalele cu stiri insingerate, si facem altceva: mergem intr-un club unde vedem teatru, ascultam muzica, participam la dezbateri. Cine vreti sa inchida televizoarele la ora 17.00? Toti cei care s-au saturat de asemenea stiri. Cu o zi inainte, dam un mesaj pe Internet, la toate adresele la care avem acces; ii rugam sa inchida televizoarele si ii invitam sa dezbata, in Club A, problemele din media, modul in care manipuleaza televiziunile, modul in care gindesc jurnalistii, cum se face selectia stirilor. „Ziua fara televizor“ […]
Acest continut este doar pentru abonati. Pentru abonament Observatorul Cultural apasati aici.

object(WP_Term)#12883 (11) { ["term_id"]=> int(19326) ["name"]=> string(7) "Nr. 901" ["slug"]=> string(6) "nr-901" ["term_group"]=> int(0) ["term_taxonomy_id"]=> int(19326) ["taxonomy"]=> string(7) "numbers" ["description"]=> string(0) "" ["parent"]=> int(0) ["count"]=> int(31) ["filter"]=> string(3) "raw" ["term_order"]=> string(1) "0" }